شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
نوجوانان اشکذری

حوزه/کاروان "بچه های قدس"‌دانش آموزان شهرستان اشکذر با تندیسِ "قدس شریف" از کارگردان تئاتر میدانی رسم شیدایی ۴ تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، جمعی از دانش آموزان شهرستان اشکذر شب گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس و با راه اندازی کاروان بچه های قدس به یاد شهدای عملیات قدس ۵ همزمان با آخرین شب نمایش تئاتر میدانی رسم شیدایی ۴ با تماشای این نمایش زیبا، با اهدای تندیس "قدس شریف" از آقای عبدالرضا محقق کارگردان این مجموعه تقدیر کردند.

تندیس قدس شریف در یادمان نوجوان طلبه شهید ۲۰ ساله سیدمحمد جواد حسینی اهل فیروزآباد شهرستان اشکذر طراحی شده، و به کارهای هنری برگزیده جبهه مقاومت اهداء می شود.

طلبه شهید حسینی از شهدای عملیات قدس ۵ است که در نمایش رسم شیدایی ۴ با بازسازی هورالعظیم و پاسگاه ایلیچ عراقی ها این عملیات آبی و خاکی به تصویر کشیده شده است.

نمایش موفق رسم شیدایی ۴ که با استقبال گسترده یزدی ها همراه شد به بازخوانی مقاطع مختلف تاریخی از جمله جنایت های ساواک قبل از انقلاب، فجایع وحشتناک بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب به دست منافقین، عملیات قدس ۵، تعزیه و حماسه آقا قمر منیربنی هاشم علیه السلام در ماجرای کربلا، جنایت های داعش در منطقه، عملیات طوفان الاقصی و ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اشاره دارد.

تقدیر از کارگردان تئاتر میدانی رسم شیدایی در یزد

تقدیر از کارگردان تئاتر میدانی رسم شیدایی در یزد

تقدیر از کارگردان تئاتر میدانی رسم شیدایی در یزد

تقدیر از کارگردان تئاتر میدانی رسم شیدایی در یزد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha